Опис процесів моделі

2015-08-10 at 16-50-07

Рис. 1. Схема транспортного узла “Площадь Независимости – Крещатик”.

 

Модель імітує роботу транспортного вузла «Майдан Незалежності – Хрещатик» київського метрополітену. Прибуття пасажирів можливе зі входів станцій «Майдан Незалежності» і «Хрещатик» (1), а також із поїздів, що прибувають на станції (2). Після прибуття на станцію пасажири можуть або піти на пересадку (3), або вийти з метрополітену (1).

Технічний опис моделі

Вхідні параметри моделі:

  • вхідний потік пасажирів станції “Майдан Незалежності”;
  • вхідний потік пасажирів станції “Хрещатик”;
  • інтервал прибуття поїздів на станції;
  • потік пасажирів із поїздів, що прибули (по кожній колії);
  • відсоток пішоходів, що йдуть на пересадку (для кожного напрямку пересадки);
  • відкритий / закритий довгий пасажирський перехід;
  • показати / приховати карту щільності пішохідних потоків.
2015-08-10 at 17-52-15

Рис. 2. Карта щільності пішохідних потоків.

 

Вихідні дані моделі:

  • пасажиропотік за годину переходів Майдан Незалежності – Хрещатик, Хрещатик – Майдан Незалежності;
  • пасажиропотік за годину входів і виходів станцій Майдан Незалежності, Хрещатик;
  • загальний пасажиропотік переходів Майдан Незалежності – Хрещатик, Хрещатик – Майдан Незалежності;
  • загальний пасажиропотік входів і виходів станцій Майдан Незалежності, Хрещатик;
  • карта щільності пішохідних потоків.
2015-08-10 at 17-47-30

Рис. 3. 3D анімація і вихідні дані моделі.

 

Результати роботи

За допомогою моделі можна визначити пропускну здатність транспортного вузла «Майдан Незалежності – Хрещатик» київського метрополітену. Також можна визначити вузькі місця цього вузла, вивчити залежність пропускної здатності при різних алгоритмах прибуття поїздів.