Переваги використання імітаційного моделювання при проектуванні транспортних вузлів

Якість організації транспортних потоків сильно впливає на життя у сучасних мегаполісах. Понад 70% мешканців мегаполісів щодня проводять у дорозі близько 2 годин. Транспортні мережі перевантажено, що спричиняє щоденні кілометрові затори.

  • Токіо
  • Пекін
  • Москва

Зазвичай дану проблему вирішують шляхом реорганізації транспортних потоків чи шляхом модернізації транспортних вузлів. Обидва вараінти не вирішують проблеми без попереднього якісного аналізу. Моделювання транспортного вузла дозволить перевірити різні сценарії поведінки вузла без великих грошових витрат.

Можливе моделювання як макросистем (кварталів, районів, міст), так і мікросистем (дорожні розв’язки, перехрестя). Модель має візуалізацію дорожньої системи, можливість запуску з різними вхідними параметрами (щільність потоку, розподілення видів транспорту у потоці), отримання статистичних даних (наприклад графік пропускних здастностей вузлів), експорт результатів моделювання. 2015-09-30 at 18-17-26

Також на основі моделі транспортної системи можливо провести оптимізаційні експерименти та експерименти порівняння результатів різних сценаріїв виконання моделі.

Імітаційне моделювання допоможе уникнути додадктових витрат на виправлення помилок в існуючому проекті, які виникли в результаті неякісного аналізу на етапі проектування.